Site-ul amoart.ro, denumit in continuare “amoart.ro”, este detinut si administrat de societatea E-BRAND DEVELOPMENT SRL., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 17829365, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/1451/2005, cu sediul in Strada Chirca nr 48, Magurele, Ilfov, Romania. Tel.:  0314365058; E-mail: office@amoart.ro. 

Navigarea pe site-ul amoart.ro urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.

amoart.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.

In caz de divergenta sau neintelegeri intre amoart.ro si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul ,Comenzii.

1. Definitii

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul amoart.ro; Client - persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.

Produse si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.

Vanzator – societatea E-BRAND DEVELOPMENT SRL., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 17829365, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/1451/2005, cu sediul in Strada Chirca nr 48, Magurele, Ilfov

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.

Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

2. Drepturile de proprietate Intelectuala 

Continutul site-ului amoart.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea E-BRAND DEVELOPMENT SRL. si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul E-BRAND DEVELOPMENT SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

E-BRAND DEVELOPMENT SRL. poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului amoart.ro.

Utilizarea pe amoart.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. amoart.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.

3. Exonerarea de raspundere

E-BRAND DEVELOPMENT SRL. nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la amoart.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, amoart.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. E-BRAND DEVELOPMENT SRL. nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.

E-BRAND DEVELOPMENT SRL. nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul amoart.ro, acestea fiind puse la dispozitia E-BRAND DEVELOPMENT SRL. de catre furnizori.

Informatiile incluse pe amoart.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa office@amoart.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.

amoart.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).

Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar amoart.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

4. Limita accesului la site

Utilizatorii site-ului amoart.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu amoart.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. amoart.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.

In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda amoart.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

E-BRAND DEVELOPMENT SRL. Este in curs de inregistrare in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal sub numarul general 0018160. Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, data si locul nasterii, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, imagine, date de geolocalizare/date de trafic. Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe amoart.ro, va primi comunicari comerciale din partea amoart.ro doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.

Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. amoart.ro va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte. 

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, amoart.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.

Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe amoart.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.

Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a amoart.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre amoart.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.

Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul E-BRAND DEVELOPMENT SRL.

Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.

In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre amoart.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.

amoart.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe amoart.ro pentru niciun fel de prejudiciu. 

6. Inregistrarea ca Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul amoart.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. amoart.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.

7. Pretul

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului amoart.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A., astfel: produse si servicii – T.V.A. in procent de 19%.

8. Comanda

Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc). Amoart.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant amoart.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.

(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpăra aceste produse nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail/sms care vă anunță că produsele au fost expediate.)

Pentru confortul si siguranta Clientului, exista optiunea ca timp de 30 de minute dupa plasarea unei Comenzi de a renunta la Comanda. Astfel, daca Utilizatorul care a plasat o Comanda din greseala sau a revenit asupra deciziei, Comanda se poate anula in 30 de minute dupa plasarea ei. Amoart.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului amoart.ro /partenerilor;
  • livrari consecutiv esuate;
  • alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, amoart.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

In anumite situatii si pentru motive justificate, amoart.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii amoart.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Client si amoart.ro in momentul primirii de catre Client de la amoart.ro, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre Amoart.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt.

9. Facturare – plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

1. Plata ramburs la livrare, direct la curier

2. Plata prin transfer bancar in urma emiterii unei proforme, iar livrarea se va face imediat ce avem plata confirmata.

10. Garantia

Pentru produsele achizitionate din magazinul online amoart.ro se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.

Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:

  • produsul sa fi fost cumparat de la amoart.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
  • sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
  • sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
  • sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul in garantie.

Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauze de pierdere a garantiei:

  • avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; modificari ale produsului;
  • defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in instructiunile de utilizare;
  • taieturi sau ruperi ale materialului imprimat, sau materiale arse;
  • deteriorari ale produselor ca urmare a instalarii realizate de catre cumparator, prin mijloace proprii sau prin terti;
  • diferentele de nuante rezultate la imprimarea imaginilor, fata de descrierile/imaginile vizualizate in format electronic/digital.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

11. Livrarea

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.

LIVRARE ORIUNDE IN ROMANIA IN TERMEN DE 24-48H, CU O TAXA UNICA DE 25LEI TVA INCLUS/COLET

Pentru toate categoriile de produse, termenul general este de 1- 2 zile lucratoare, iar maximul de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.

Livrarea este gratuita oriunde in Romania pentru comenzi mai mari de 250lei si nu se cumuleaza cu alte oferte existente. In vederea unei livrari prompte si in conditii foarte bune colaboram cu echipa NEMOEXPRESS.RO sau in anumite situatii asiguram livrarea prin mijloace proprii.

Pentru comenzile mai mici de 250lei se aplica o taxa unica de 25lei/colet indiferent de zona de livrare.

Pentru a verifica stadiul unei comenzi va rugam accesati site-ul www.nemoexpress.ro sau sa sunati la dispecerat 0219392.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii). Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus. 

Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate.

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), E-BRAND DEVELOPMENT SRL. va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar E-BRAND DEVELOPMENT SRL. va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

11. Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

In cazul livrarii prin mijloace proprii se va opri un exemplar al facturii fiscale semnate de catre Client.

12. Campaniile promotionale

12.1 Codurile promotionale 

Codurile promotionale oferite de amoart.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria "Exceptii", produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.

Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa office@amoart.ro, care sa contina id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.

Atentie! Promotiile pe amoart.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.

amoart.ro stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe amoart.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. amoart.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.

12.2 Intreruperea campaniei promotionale

In cazul unei campanii promotionale oraganizate de amoart.ro, acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine, etc.).

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

12.3 Vouchere / cupoane / coduri promotionale

12.3.1 Prevederi generale

 Voucher = cod promotional, cupon promotional. 

Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher astfel incat discountul sa va poata fi acordat.

Valoarea fiecarui voucher este specificata pe acesta. Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.

Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie.

Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ul www.amoart.ro.

Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule. Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani. Voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.

Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.amoart.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.

12.3.2 Conditii de aplicare

Fiecare voucher va fi limitat astfel incat nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de IP/de pe aceeasi adresa.

Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).

Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in termeni si conditii aferente, in mailul de oferire a voucherului si in contul de utilizator sectiunea “vouchere”, sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Amoart.ro isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.

Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.

In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de catre client nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite.

Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Produsele care sunt excluse din promotie sunt comunicate in termeni si conditii sau in anumite regulamente sau oferte speciale in sectiunea “exceptii”. Aceste exceptii includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.

Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.

In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata fiecarui produs in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport, manipulare si alte servicii.

Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.

12.3.3 Anulare, refuz, retur comanda

In cazul returnarii produselor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.

In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma platita iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.

In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. Amoart.ro nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.

13. Politica de retur. Dreptul de retragere

13.1 Conditii generale

Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

  • Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.
    • Nu se considera neconformitate diferentele de nuante rezultate la imprimarea imaginilor, fata de descrierile/imaginile vizualizate in format electronic/digital.
  • Legea care reglementeaza dreptul de retragere (OUG 34/2014) poate fi accesata AICI. Aceasta lege nu este valabila si pentru persoanele juridice!
  • Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa solicitati numar retur RMA pe email la office@amoart.ro sau sa completati Formularul de Returnare.
  • Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.
  • Pentru returul comenzilor ce au beneficiat de transport gratuit ne rezervam dreptul de a aplica o taxa de manipulare fixa de 25 RON tva inclus.

Amoart.ro accepta returul pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, cu respectarea urmatoarelor conditii:

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern. 
  • Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, E-brand Development Srl  nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
  • Expedierea se poate face cu orice firma de curierat ce asigura livrarea la sediul E-brand Development Srl din Strada Chirca nr 48, Magurele, Ilfov -  0752.362.362
  • Produsul trebuie sa fie in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, eticheta FRAGIL, etc. certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.

Te rugam sa parcurgi cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.

Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca:

  • Produsele au fost achizitionate de persoane juridice;
  • Produsele prezinta urme de uzura sau ajung in stare deterioarata la noi
  • Produsele au fost  confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (conf art 16, lit C din OUG 34/2014);
  • Comanda contine mai mult de 1 (una) bucata tip de produs. Pentru a-ti face o impresie despre calitatea tablourilor poti plasa comanda pentru 1 tablou, dupa care, in general esti multumit si te asteptam cu o noua comanda.
  • Solicita mostre de material gratuit pentru a verifica nuanta exacta de imprimare atat pentru tablouri cat si pentru fototapet; Este responsabilitatea utilizatorului să testeze înainte suprafața pe care se va face aplicarea.
  • Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate intre 10-50% din valoarea produsului sau refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Clientul se obliga sa notifice amoart.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la office@amoart.ro sau prin telefon la numarul 0314365058 sau sa efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate gasi in contul de utilizator, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, amoart.ro poate refuza coletul. 

13.3 Exercitarea dreptului de retragere

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata,  Amoart.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract.  Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  1. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
  2. Clientul va informa amoart.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.

14. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului. 

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.

Forta majora va fi probata conform legii.

15. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre amoart.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.

Incepand din data de 9 Ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum.

Platforma SOL este conceputa ca un instrument online dezvoltat de Comisia Europeana si functioneaza ca un punct de intrare unic pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor rezultate din tranzactiile online.
 
 
Platforma de Solutionare On-Line a Litigiilor poate fi accesata aici: 
 
 

16. Frauda

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului amoart.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor amoart.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor amoart.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.

17. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Actualizat la data de 28.12.2016: E-BRAND DEVELOPMENT SRL. – amoart.ro.